6 sultingi vaisiai kuriuos verta valgyti per šventes | Virtuvės lyga

6 sultingi vaisiai kuriuos verta valgyti per šventes

Autorius : | 0 Komentarai | Publikuota : 2012-12-18 | Kategorija : Sveika mityba

6 sultingi vaisiai kuriuos verta valgyti per šventes

Prieš kiekvienas didesnes šventes ateina nerimas, kad valgysime per daug ir sustreikuos mūsų sveikata. Moterims aktuali ne tik sveikata, bet ir daili figūra. Todėl pateikiame 6 vaisius kuriuos galima drąsiai valgyti ir nepergyventi dėl šių nemalonumų.

Apelsinai

Šis vaisius netik yra nekaloringas, bet ir turi savyje daug maistinių medžiagų. Taip pat turi labai daug pektino, kuris yra maistinis pluoštas efektyviai padedantis viršsvorio turintiems žmonėms.  Apelsinai turi stiprių antioksidantų ir vitamino C, kurie padeda organizmui atsispirti infekcijoms ir valo kraują nuo laisvųjų radikalų.

Braškės

Pasak mokslininkų, tyrimai parodė, kad braškės apsaugo kūną nuo vėžinių, uždegiminių, senėjimo ir neurologinių ligų. Braškės yra vitaminų, mineralų ir fitomaistinių medžiagų šaltinis. Šis junginys optimaliai palaiko mūsų organizmus sveikais. Šios uogos turi labai mažai kalorijų, o tai reiškia, kad galite juos valgyti tiek kiek širdis geidžia. Taip pasisavinsite B grupės vitaminus, A ir E vitaminus, zeaksantino, luteino ir beta karotino. Todėl kuo dažniau valgysite braškes, tuo geriau jausitės.

Mandarinai

Su mandarinais viskas panašiai kaip ir su apelsinais, tik jie turi ne tik vitamino C, bet ir vitamino A. Taipogi turi ir tokius mineralus kaip fosforą, kalį ir kalcį. Mandarinuose gausiai randami pektinai ir hemiceliuliozė, jie neleidžia susidaryti cholesteroliui. Yra ir askorbino rūgšties, kuris padeda pašalinti oksidantus iš organizmo. [adrotate group="7"]

Greipfrutai

Šiame dideliame citruse yra 73,3% visos dienos normos vitamino C ir 23,7% vitamino A. Greipfrutai apsaugo jus nuo astmos, reumatoidinio artrito ir osteoartrito. Jame yra 42 kalorijos 100 gramų.

Abrikosai

Kaip ir apelsinai, abrikosas turi labai daug vitamino C. Jis taip pat yra turtingas mineralais tokiais kaip geležis, kalcis, cinkas, manganas ir kalis. Šie mineralai yra labai svarbūs ląstelių ir kūno skysčių komponentai, kurie padeda reguliuoti kraujospūdį ir širdies darbą. Abrikose gausu ir karotino, kuris apsaugo plaučius ir burnos ertmę nuo vėžio.

Arbūzai

Kaip ir anksčiau minėti vaisiai, arbūzai turi daug vitamino C. Jie užkerta kelią glaukomai ir palaiko gerą regėjimą. Taip pat mokslininkai įrodė, kad arbūzai gina mūsų organizmus nuo vėžinių ir širdies susirgimų, palengvina artrito ir astmos problemas.

Per šventes dažniausiai nesąmoningai prisivalgome nepageidaujamų maisto elementų, o šie vaisiai mus ne tik nuo jų apsaugo, bet ir stiprina mūsų organizmus. Jie visi turi labai mažai kalorijų, todėl galime juos valgyti dideliais kiekiais. Vaisius reikia valgyti valgį, todėl prisėdę prie stalo suvalgysite kur kas mažiau.

Rašyti Komentarą